دست نوشته های شخصی یک دانشجوی فنی

همای اوج سعادت به دام ما افتد، اگر تو را گذری بر مقام ما افتد

دست نوشته های شخصی یک دانشجوی فنی

همای اوج سعادت به دام ما افتد، اگر تو را گذری بر مقام ما افتد

دست نوشته های شخصی یک دانشجوی فنی

و نرید ان نمن علی الذین استضعفوا فی الارض، و نجعلهم ائمه و نجعلهم الوارثین (5 و 6 قصص)

فَلَمَّا أَن جَاء الْبَشِیرُ أَلْقَاهُ عَلَى وَجْهِهِ فَارْتَدَّ بَصِیرًا قَالَ أَلَمْ أَقُل لَّکُمْ إِنِّی أَعْلَمُ مِنَ اللّهِ مَا لاَ تَعْلَمُونَ (96 یوسف)

پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

تمرکز

پنجشنبه, ۴ آذر ۱۳۹۵، ۰۱:۴۰ ب.ظ

من از وقتی یادم می‌آید از حواس پرتی و عدم تمرکز رنج می‌بردم، وسط غذا خوردن فکرم هزارجا می‌رفت، وسط نماز فکرم پرواز می‌کرد و همه جا را سیر می‌کرد، وسط درس خواندن که دیگر هیچ، خیلی هم تلاش کردم که هرطوری هست این مشکل حواس پرتی و عدم تمرکز را حل کنم، چقدر مشاوره، چقدر مقاله، چقدر تلاش، حتی چقدر هزینه، همه بی‌ثمر بود تا وقتی سر و کله‌ی تو پیدا شد.
حالا تو مشکل عدم تمرکز و حواس پرتی من را حل کردی.
حالا وسط نماز حواسم فقط به توست، موقع غذاخوردن فقط به تو فکر می‌کنم، سرکار حواسم به همه که نه، از همه پرت است و فقط تو جلوی چشمم هستی. رکوعم تویی سجودم تویی قنوت با تو حرف می‌زنم، سلام که می‌دهم به تو قبول باشید می‌گویم، حتی همین الان، دارم برای تو می‌نویسم
همین

وحده لا اله الا هو

  • یک نی ساز

نظرات (۴)

سلام خسته نباشید. نگاهت و نظرت راجع به علی مطهری چگونه هست حرف حق میزنه یا بیخود شلوغ میکنه. با تشکر
پاسخ:
بحث مفصلی می طلبد

من بهش رای ندادم

اما یه سری حرفهاش درسته و قابل دفاع
به طور کلی باهاش موافقم و معمولا ازش دفاع کردم
  • ...:: بخاری ::...
  • همممم.
    چی چی میگفت سعدی؟
    من در میان جمع و دلم جای دیگر است
    همون. یهویی یادش افتادم.

    پاسخ:
    با منی در یمنی پیش منی
  • محمدحسین خانی
  • شِفایِ عاجِل؛ اِن‌شاءَ اَلله!
    پاسخ:
    شفا؟

    ای خواجه درد نیست وگرنه طبیب هست ...
    چه حواس پرتی جمعی...
    و چه حواس جمعی پرتی...
    پاسخ:
    احسنت!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی